podaj stan wodomierza
eBOK
w razie awarii dzwoń    994

Zmiana danych w umowie

W przypadku zmiany danych zawartych w umowie (np. zmiana nazwiska, adresu korespondencyjnego, nazwy firmy, formy organizacyjnej, urzędowego adresu punktu itp.) należy wypełnić wniosek o zmianę danych w umowie i przesłać go na adres Spółki MWiK lub złożyć osobiście w Dziale Obsługi Klienta MWiK wraz z dokumentami potwierdzającymi nowe dane. Druk wniosku można pobrać  ze strony internetowej  lub wypełnić go na miejscu w Dziale Obsługi Klienta.



Aktualności
Czy wiesz, że...?

Oczyszczanie wody do picia zapoczątkowali Egipcjanie. Proces ten polegał na filtrowaniu wody przez zwój tkaniny bawełnianej, przewieszony przez krawędź naczynia wypełnionego wodą do naczynia położonego niżej (wykorzystaniu zjawiska podciągania kapilarnego).

czytaj więcejczytaj więcej
Utrudnienia w ruchu

od 6 maja 2019 r. do 30 czerwca 2020 r.
ul. Kamienna, ul. Granitowa

czytaj więcejczytaj więcej
Przerwy w dostawie wody

w dniu 11 grudnia 2019 r.
ul. Ludowa (mały rynek)

czytaj więcejczytaj więcej

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.